Как да създадем кампания?

По-долу е описано стъпка по стъпка как можете да създадете кампания.
Можете да кликнете върху илюстрацията вляво от текста, за да увеличите изображението.

Влезте в Платформата

Ако вече имате регистрация, използвайте бутона "Вход" в горната част на началната страница.
За да създадете кампания, да следите даренията за Вашите апели или да видите какво се случва с Вашето дарение, е необходимо първо да се регистрирате в ПЛАТФОРМАТА. Ако влезете с Вашия профил от Facebook или Twitter, Вашата първоначална регистрация ще се създаде автоматично. Използвайте долния бутон за бърза регистрация.

Разгледайте създадените кампании.

Изберете от горното меню "Кампании". Използвайте филтрите в горната част на страницата, за да сортирате по категории.

Ако някой вече е създал ссъщата кампания, помислете дали искате да създадете своя кампания със същото съдържание. А може би е по-добре да дарите  средства за тази кампания.

 

Започваме!

Изберете от падащото меню "Кампании" - "Създайте кампания"
Информацията за създаване на кампания е разположена на 6 стъпки - "под-странички".

Информацията в създадената от Вас кампания няма да бъде запомнена от ПЛАТФОРМАТА, докато не попълните всички задължителни полета (отбелязани със звездичка) и докато не отбележите с клик, че сте съгласни с Общите условия.

Първо, Описание на кампанията

  • Помислете за конкретна кауза! Измислете и напишете крaтко и ясно име. По-лесно се събират пари за "нова цигулка за Калина" отколкото за "подкрепете професионалния път на Калина".
  • Изберете подходяща категория - това ориентира дарителите, които търсят и имат предпочитания.
  • Посочете сумата, която Ви е необходима. Нека тази сума да е максимално реалистична.
  • Посочете срок, до който искате да съберете сумата. Не го удължавайте излишно.
  • Подробностите опишете в полето "Пълно описание на кампанията". Там можете да форматирате текста, както намерите за добре.
  • В чия полза създавате тази кампания? Напишето името на получателя на даренията - физическо лице или организация.

    Някои дарители искат да подкрепят кампания в техния роден град - затова посочете града или селото (където живее цигуларката Калина, или където ще правите детска площадка, или където има дневен център...).

    Добавете уебсайт на получателя, ако има такъв.

    Одобряването на Получателя на даренията (физическо лице или юридическо лице) става на базата на представени от него/нея документи. Документите са основа за подписването на договор между Получателя на даренията, набрани чрез "Платформата", и Фондацията, която я управлява. Така гарантираме на дарителите, че с даренията им няма да бъде злоупотребено.

    Администраторите на "Платформата" ще се свържат с получателя, за да поискат тези документи.

Второ, Информация за инициатора - това сте Вие.

За потребителите ще е видимо само Вашето име. Останалото ще бъде известно само на администратора.

Ако се чудите може ли Инициаторът на кампанията и Получателят на даренията да са едно и също лице - Да, може. Но не е задължително. Калина може сама да събира пари за нова цигулка, а също може нейна приятелка или родинина да бъде Инициатор.

Трето, Дар за дарители.

Тук можете да създадете и опишете предметни или други награди, с които да стимулирате дарителите за Вашия кампания. Ако сте организация и имате рекламни тениски, шапки, чаши, календари, картички или други рекламни материали, можете да създадете Дар за дарители. Измислете си стимули на две или няколко стъпки.
Например: При дарение над 50 лева, дарителят ще получи рекламна чаша. При дарение от 100 лева - рекламна шапка, над 250 лева - тениска с лого или надпис. Над 500 лева - ще получи своя Дар за дарители лично от председателя на организацията. И т.н. ...
Опишете Вашите дарове и качете снимки, с които да ги илюстрирате. Така те ще изглеждат по-привлекателни.
Внимание: Имайте предвид, че ако създадете Дар за дарители, Вие сте изцяло отговорни за обезпечаването на заявения брой дарове, както и за тяхното изпращане до адресите на дарителите. Платформата не носи никаква отговорност за неизпратени и неполучени дарове.

Четвърто, Качете снимки и създайте галерия.

Със снимките можете да илюстрирате Вашата кампания.
Препоръчителният размер за основната снимка на кампанията е 720 x 440 px.
Системата няма да качи снимки (файлове) по-големи от 2Mb.

Можете да създадете галерия, като добавяте още снимки. Натиснете за всяка следваща снимка бутона "+". После изберете снимка(и) от компютъра си.

Пето, Край!

Това е! Остана да запазите ивформацията за Вашата кампания.

Не забравяйте да кликнете, че сте съгласни с Общите условия, като преди това сте ги прочели.

Важно! Съгласно Общите условия на Платформата, Фондация BCause и Получателят сключват рамков договор за финансиране от участие на Получателя в Платформата. Договорът е безсрочен – един Получател може да има неограничен брой кампании или подновяване на същата кампания с нови обстоятелства. Договорът регулира начин на плащане на даренията, отчитане, подаване на актуална информация и визуализация. Договорът се изпраща на Фондация BCause сканиран за стартиране на кампанията, а после и подписан оригинал по пощата.
Изтеглете модел на договора, за да го попълните.

С натискането на бутона "Запази кампанията", тя ще бъде запазена от системата, но НЯМА да бъде автоматично публикувана в ПЛАТФОРМАТА. Когато бъде одобрена от администратор, ще получите имейл в пощенската кутия с известие, че кампанията Ви е активна. Това е! Ако сте готови, използвайте долните бутони.

Платформата.бг © 2018. Дарителска платформа, управлявана от Фондация BCause. Всички права запазени!

Search

Този сайт използва "бисквитки", за да работи оптимално за Вас. Прочети повече