За общини
ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ И ДОКУМЕНТИ
- Наименование, адрес по регистрация, ЕИК номер, име и длъжност на представляващо лице/лица – в свободен текст в Word
- Вътрешни правила за получаване и изразходване на дарения;
- Удостоверение от НАП за липсата на публични задължения по смисъла на чл. 87, т.6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, което се издава на месечна база към датата на подаването на кандидатурата;
- Годишен финансов отчет за предходна година
- Документ за банкова сметка – копие от договор с банката или банково извлечение - с дата от последните 6 месеца, в които се виждат името на общината и представляващо лице
Забележки:
- Документите се изпращат на имейл Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
- Одобряване на Получател се прави въз основа на всички описани горе документи.
- След одобрение, BCause изпраща подписан Рамков договор на имейла на упълномощения представител на организацията. Двустранното подписване става обичайно по електронен път, като по изключение договорът може да бъде подписан и чрез размяна на хартиени копия на адреса на фондацията.
- Плащане на дарения се прави само при наличие на двустранно подписан договор.
Адрес на Фондация BCause: помощ за благотворителността в България - София 1000, бул. "Витоша" 65, ет. 2
За допълнителна информация: 02) 988 00 80; 02) 9811901, Елица Баракова
Последни промени: 22.01.2024